در این مقاله سعی میکنیم درباره داشتن یک اینستاگرام بیزنس حرفه ای صحبت کنیم.

برای بسیاری از افراد اولین جایی که شما را جست و جو می کنند، اینستاگرام است. یک صفحه کاری منظم با مطالب جدید، به روز و خلاقانه میتواند نمایش خوبی از کار شما باشد.

فالوئر بخرم؟

اشتباه بزرگ این است که بعضی از بیزینس ها اقدام به خرید صفحات آماده با فالوئرهای بالا میکنند. این نوع صفحات باعث به هدر رفتن زحمات و بودجه بیزینس ها می شوند، زیرا نه تنها آن فالوئرها فیک هستند و با محتوای پیج اینتراکشن ندارند، حتی با وجود فعالیت شما در آن صفحه باز هم رشد نخواهید داشت.

اینستاگرام حرفه ای

یک صفحه اینستاگرام خوب، حاوی لی اوت متناسب و زیبا، مطالب مرتبط به صورت پست، استوری و ریلز که با بیزینس شما مرتبط است میباشد. این صفحه پرزنت خوبی از کار شما ارائه میدهد، به فالوئرهای شما مطالب جدید آموزش می دهد و با آن ها اینتراکشن دارد.

اهمیت داشتن تایم لاین

یک پیج اینستاگرام حرفه ای برنامه ریزی صحیحی برای ارائه مطالب خود در ماه دارد و ادمین پیج با تحلیل اینسایت، زمان مناسب فعالیت را می داند و می تواند درک بهتری از نوع محتوای تولیدی داشته باشد.

اگر برای داشتن یک اینستاگرام کاری با کیفیت، خلاقانه نیاز به کمک دارید می توانید از مشاوره و پکیج های فلش پلاس استفاده کنید.

برای یک گرید خوب چه مواردی را در نظر بگیریم؟

عکس و فیلم متناسب
ادیت درست عکس ها
داشتن یک تم رنگی و قاب بندی حرفه ای برای پست ها
نظم، سادگی و چشم نواز بودن تصاویر
خلاقیت در فید
از مواردی هستند که میتواند گرید حرفه ای به اینستاگرام شما دهد. همه این موارد بیانگر این است که قبل از شروع یک بیزنس نیاز به داشتن استراتژی برای پست تصاویر دارید.

چطور در اکسپلور دیده شویم؟

عکس مناسب 
استفاده از هشتگ
دعوت از مخاطبین برای لایک کردن و کامنت گذاشتن
محتوا خلاقانه
پست گذاشتن به صورت منظم و طی برنامه براساس اینسایت

چه کاری را انجام ندهیم؟

تقلید بدون فکر
ارائه مطالب کپی شده و بدون خلاقیت
نداشتن استراتژی و ساعت فعالیت
پست گذاشتن نامنظم و دیر به دیر
از مواردی هستند که میتواند باعث افت صفحه بیزنس شما شوند. داشتن یک ریتم منظم برای پست و استوری باعث میشود به مرور مخاطب مرتبط خود را پیدا کنید.

به قلم دکتر یاسمن سیاری

برای داشتن استراتژی کاری در صفحه بیزنس خود و یا داشتن ادمین امین برای اداره صفحه از گروه فلش پلاس کمک بگیرید و از طریق این پنل با ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!