کشینگ از آن عبارت هایی است که در طی پروسه طراحی سایت به آن زیاد برخورد میکنید در این مقاله خیلی خلاصه و کوتاه درباره مفهوم آن توضیح میدهیم.

کشینگ فرآیندی است که در آن یک کپی از داده‌ها در یک فضای ذخیره‌سازی، به‌شکل موقت ذخیره می‌شوند تا سرعت دسترسی به آن‌ها افزایش یابد.

برای دسترسی به اطلاعات، باید آن‌ها را از محلی که ذخیره شده‌اند، دریافت کرد. مدت‌ زمانی که طول می‌کشد تا این دستیابی اتفاق بیوفتد، به سرعت و کیفیت دستگاهی که اطلاعات در آن ذخیره شده‌اند، بستگی دارد.

کش یک حافظه‌ی بسیار پرسرعت است که خارج از دستگاه ذخیره‌سازی اصلی و در مسیر آن قرار می‌گیرد و بخشی از دیتای آن را در خود کپی می‌کند تا هنگام درخواست این دیتا، بدون آن‌ که آن را از دستگاه اصلی دریافت کنیم، با سرعت بیشتر دیتا را در اختیار ما بگذارد این کار باعث افزایش سرعت دسترسی ما به اطلاعات میشود.

آیا کشینگ روی سئو سایت اثر دارد؟

درواقع کش کردن صفحه یکی دیگر از روش هایی است که می تواند به شما کمک کند زمان بارگذاری صفحات وب خود را بهبود بخشیده و در نتیجه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
زمان بارگذاری صفحه می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه کاربری وب سایت شما و توانایی سایت شما در تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار تاثیر بگذارد.

به همین دلیل، شرکت های موتورهای جستجو زمان بارگذاری صفحه را به عنوان فاکتور مهمی برای تعیین رتبه سایت شما در نتایج جستجو در نظر می گیرند. این بدان معناست که شما باید اقدامات لازم را برای کاهش حجم فایل های تصویری و صفحات خود به عنوان بخشی از استراتژی سئو خود انجام دهید.

امیدواریم این توضیح مفیدی برای سوال شما بوده باشد، میتوانید برای دریافت اطلاعات درباره پکیج های طراحی سایت از طریق این پنل با فلش پلاس در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!