در این مقاله کوتاه درباره تبلیغات در گوگل صحبت میکنیم و شما میتوانید تصمیم بگیرید آیا این سرویس برای شما مناسب است یا خیر.

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق ابزارهای گوگل توسط مشتریان دیده میشوند. یکی از روشهای آن انتخاب کلمات کلیدی توسط مشتری و بعد به نمایش در آمدن آن توسط گوگل برای افرادی است که آن کلید واژه را سرچ میکنند. برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس الگوریتم هایی از تبلیغ یکی از تبلیغات را انتخاب و به کاربران نشان می‌دهد.

آیا گوگل ادز برای بیزنس من مفید است؟

در صورتی که تبلیغات گوگل ادز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند برای بسیاری از بیزنس ها می‌تواند مفید باشد. انتخاب کلمات کلیدی درست، تنظیم هزینه درست برای کلمات، تنظیمات صحیح برای گروه هدف مناسب، طراحی وبسایت خوب و ریسپانسیو، انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت و در نهایت استراتژی هدفمند در سایت برای جذب کاربران از جمله مواردی هستند که می توانند تضمین کننده اثرگذاری گوگل ادز باشند.

شما برای دریافت مشاوره درباره گوگل ادز میتوانید با گروه فلش پلاس در ارتباط باشید.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

ایجاد اکانت گوگل ادوردز رایگان است و برای تنظیم تبلیغات در گوگل هزینه ای پرداخت نمی‌کنید و اما هزینه پرداختی شما مربوط به هر کلیکی است که مخاطب بر روی لینک شما انجام میدهد.

هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC) در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع این پیشنهاد رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد، رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبورید هزینه بالاتری پرداخت کنید‌.

برای مثال عبارتی مثل جراحی بینی هزینه متفاوتی با کلینیک لیزر دارد و گاهی به خاطر کنار زدن رقبا مجبورید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

به طور کلی این روش مناسبی برای بیزنس هایی است که نیاز به دیده شدن از طریق کلمات کلیدی دارند. ترکیب سایت مناسب و انتخاب کلمات کلیدی خوب، یک ترکیب برنده برای تبلیغات گوگل بیزنس شماست.

برای دریافت خدمات گوگل ادز توسط تیم فلش پلاس از طریق این پنل با ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!