متن پیش رو راهنمای ساده ای برای اشنایی با فرایند طراحی سایت است.

مرحله اول: دریافت اطلاعات مشتری

در مرحله اول اطلاعات از مشتری (صاحب بیزینس) توسط طراحان سایت در طی یک جلسه مشترک دریافت میشود. در این جلسه باید تمامی جزئیات مهمی که دوست دارید در وب سایت داشته باشید، با طراحان مطرح میشود. مواردی چون وسعت کار شما، برنامه و اهدافتان، چه امکاناتی نیاز دارید، چه تعداد صفحه، چه سروری مناسب شماست و…
بعد از جلسه، برآورد قیمتی از کار شما صورت میگیرد و قراردادی با شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی مکتوب می شود.
در اینجا حتی شما تصمیم میگیرید از قالب آماده استفاده کنید یا تمامی سایت را به صورت اختصاصی داشته باشید.

مرحله دوم: نمونه اولیه سایت و بررسی آن

در مرحله دوم یک طراحی اولیه از سایت در اختیار شما قرار میگیرد که شامل کلیات مورد نظر است. با این طراحی شمای کلی از وبسایت خواهید داشت و میتوانید روی آن نظر بدهید.

مرحله سوم: فعالیت طراحان و برنامه نویسان

در مرحله سوم بعد از تایید اولیه، طرح به یک گرافیست مسلط به UI و  UX سپرده می شود تا وبسایت شما را طراحی کند. بسته به استفاده از قالب آماده یا طراحی اختصاصی این مرحله ممکن است بین 2 الی 4 هفته طول بکشد. تا اینجا تغییرات نهایی اعمال می شود و بعد در اختیار کدنویس قرار میگیرد که در این مرحله قالب گرافیکی به سند HTML تبدیل شود.
البته این مسیر باتوجه به استفاده از کدهای اختصاصی یا قالب آماده میتواند متفاوت باشد.
این قسمت نیز بین 3 هفته الی 3 ماه بسته به حجم کار میتواند طول بکشد.

مرحله چهارم: Dbug سایت

مرحله چهارم تست سایت یا Dbug است در این قسمت سایت دراختیار یک یا دو نفر قرار میگیرد  و از آنها میخواهیم در سایت فعالیت داشته باشند و با توجه به فیدبک آنها، تیم طراحی مشکلات مربوط را برطرف میکنند.

مرحله پنجم: تحویل

در مرحله پنجم تسویه حساب کامل توسط مشتری انجام میشود و وبسایت به طور کامل تحویل ایشان داده میشود و درباره پشتیبانی تصمیمات لازم گرفته میشود.

چند سوال:

طراحی سایت با قالب آماده بهتر است؟

برای افرادی که میخواهند در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند و یا هزینه کمتری برای کار خود صرف کنند، میتواند انتخاب بهتری باشد. هرچند با توجه به کیفیت قالب آماده، میتوان رنج قیمتی متفاوتی را به مشتری پیشنهاد داد. در کنار مزایا باید انتظارات محدودتری از قالب آماده داشت.

از کجا بفهمیم قالب آماده برای بیزینس من مناسب تر است یا کد اختصاصی؟

توصیه ما این است که از مشاوره طراحان ما برای بیزینس خود استفاده کنید و با ارائه توضیحات کاملی از کار و اهداف خود، بهترین نتیجه را بگیرید. بسیاری از افرادی که قالب آماده را می فروشند، نگران مشکلات و پشتیبانی آن نیستند پس بهتر است این خدمات از افراد مطمئن خریداری شود.

شما میتوانید از طریق این پنل با مشاورین ما از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ ارتباط بگیرید و بهترین گزینه را برای بیزنس خود انتخاب کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!